Me and my circus

Sommaren svaldes i en klunk och nu står det hösttermin skrivet med stora bokstäver framför ögonen. Slut på borttappade dagar och tomma minuter att slarva bort sig bland. Den 11 juni, när blomstertiden var sjungen grundades en lista i mitt huvud. Allt som skulle hinnas med för att låta 2010 bli året med tidernas bästa sommarlov. Oviktiga saker som jag av någon anledning ville ha tid till radades upp. Som om jag inte visste att sommarlovet är de kortaste 10 veckorna på hela året.. Och som om jag någonsin kunnat veta att allt jag ville göra inte behövdes. Det blev världens bästa sommar i alla fall! och det bara tack vare andra oviktiga saker som visade sig vara världens viktigaste. 
En sak som stod på mitt huvuds lista var att starta en blogg. En egen blogg med mina ord och mina bilder av min världscirkus. Jag skulle såklart kunna låta bli att följa listan, men jag skulle också kunna lyssna på henne som för en stund trodde sommarlovet skulle vara en evighet. Det andra alternativet lät finast tyckte jag, så här är jag visst. Meningen var såklart att jag skulle göra verklighet av denna idé innan sommarlovets sista dag var upplevd.. men mina tekniska förmågor räckte inte riktigt till (krångligare med blogg än jag nånsin kunnat tro).. Men nu är jag här i alla fall och trots att inga lediga lovdagar väntar, finns fortfarande en liten gnutta sommar kvar i luften! Jag hoppas att du vill läsa ibland och att din sommar var precis som bara du ville ha den.

Fläderkyss från mig och min cirkus ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0