Hej världen på andra sidan...

Johanna här, Tildas bästaste bästa kompis ni vet... vi har precis mumsat i oss glass med rosa skumtomtesås. Skumetomtesås som luktade som rosa tuggummi och smakade som skumtomtar (konstigt va, när det va 23 stycken tomtar, 1 dl grädde och lite vanlijsocker i)... Jag och Tilda hade fixat fikan, jag skivade bananer och hon gjorde resten, bra fördelning va? ;) och nu har vi också fördelat arbetet på ett bra sätt, jag sitter vi facebook och Tilda bäddar... Det är nästan som att bo på hotell! :D

Tilda fick paket av mig idag (snällt va?? ;) ) hon har ju fyllt år... glöggte och choklad och ett armband från ett land långt borta, närmare bestämt fem och en halv timme med flyg... Jag var där för några veckor sedan, ett fint land var det och varmt var det också!! Underbart helt enkelt...

Som ni kanske märker är jag ingen mäster-bloggare, jag är ingen bloggare överhuvudtaget faktiskt... men nu har jag skrivit några rader iallafall...

Tjingeling och pusshej folket på andra sidan datorn!
//Johanna







Kommentarer
Postat av: tilda

Världens bästbästbästaste bloggergirl ♥

2010-12-04 @ 21:53:05
URL: http://thecircusandme.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha, johanna, du borde börja blogga, tänk vilka liv vi skulle ha, bara sitta och kommentera varandras bloggar typ ;)

2010-12-05 @ 16:17:21
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: tilda

haha, de skulle va liv det.. ;)

2010-12-05 @ 17:49:39
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0