ny vit men inte kall som snö.

Nu har tangentbord blivit vitt och jag låter pilen gå åt fel håll hela tiden för att kryssa ner fönster, för mac är ju lite tvärtom. Ganska kul att få ny dator, ny, fin och vit blänkande. Så ytligt förälskad kan man väl få bli ibland.
Förutom regn som försökt förstöra lite, var dagen torsdag väldigt glad ändå. Trött men väldigt glad. Kanske var det för att jag åt glass som smakade vit choklad och fransk nougat. Men mer troligt att det var för att jag blev så glad igår av hemligheter och rastlösa bokstavslekar. Jag tror glädjen och mysfnittret hängde kvar i magen tills idag och så kanske den gör även för imorgon. Imorgon som jag hoppas lite på. Imorgon som kan ge léenden trots omöjlig latinläxa och geografiprov.
Sedan ska helg av sommaråteruppväckelse komma och vi ska tänka att allt är precis som då. På en ö med maskeradaffärer och fina fina e-flickor som jag saknat så mycket. Och dom ska jag ju få se. På lördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0