små frågor små svar

Fina flickan som skriver på interruptedfashion.blogg.se ville ställa några frågor som jag så gärna vill ge henne svar till.

4 saker jag gjort idag
Frusit väldigt mycket i bara tunna strumbyxor med höstblommor på.
Druckit varm choklad med en stor bror som snällt hämtade från bussen.
Drömt om något som inte var latin på latinlektionen.
Läst vem ska trösta knyttet tre gånger för att den är kanske det finaste som skrivits.


4 saker som jag längtar efter
En ljusare himmel när jag tar mig hem.
Håkan om bara 12 dagar.
Höstlovsmorgonar.
Hans fina ögon.


4 saker på önskelistan
Chanelnagellack i en röd lackig nyans
En röd portmonä lagom stor för datorn och några drömmar.
Papperstrosor på rulle som jag såg i en bok om mode för länge sen. 
En tårta med rosa glasyr, som är lite sned och har ljus att blåsa ut. En sån som smakar sommar fast det är November.


4 saker som jag avskyr
Att sångernas väg in i mina öron är mammas hörlurar och att hon kan ta dom när hon vill.
Saltlakrits.
Att känna igen sig i sorgliga sånger.
Att du inte är där fast jag trodde du skulle vara det. Att jag måste sakna dig då.


Jag tror meningen är att man ska skicka vidare, men jag tycker alla som vill får svara på dessa på sin blogg och gärna länka tilbaka hit eller skriva en kommentar så jag får komma och läsa lite om just dig. ♥

Kommentarer
Postat av: Jeanette

2010-10-25 @ 23:16:39
URL: http://inte
Postat av: Jeanette

Det blev lite knas.

Men så himla fint att få läsa :)

Förstår inte hur man inte kan tycka om saltlakris.

Men annars kan jag förstå nästan det mesta tror jag :)

Tårtor som smakar sommar är ändå väldigt mysigt.

2010-10-25 @ 23:18:14
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: tilda

knas knas, saltlakrits låter fint att säga men när det väl hamnar i munnen är det som om det bara blir mer och mer fast man tuggar och sväljer. Nej, då är kokosprickar bättre! ;)

2010-10-26 @ 15:38:33
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0