Let's wear those dresses my grandma' used to wear...

Om jag någon gång öppnar affär i en stad ska den vara som en liten cirkusgarderob att leta runt i. Bara klänningar och andra finheter som jag blir lycklig bara av att se på. Sånna saker som är värda att hängas på vägg och som känns mystiska när de dansas i. Konstverk som förvandlar den som bär kläderna till något annat än bara en del mänsklighet en torsdag. Kläder som visar att något är som det är eller inte alls är. En sådan affär skulle jag gärna bo i. Eller hänga på min vägg. En samling cirkusgarderob har redan börjat etablera sig hos mig men det finns såklart plats för fler gamla, vindluktande drömmar.. Fläderkyss♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad betyder fläderkyss?

2010-09-02 @ 18:48:21
Postat av: Tilda

en kyss med smak av sommar och fläderblomsaft kan man säga :) Vet inte vem du är men fläderkyss till dig!

2010-09-02 @ 19:58:34
URL: http://thecircusandme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

2010-09-03 @ 15:46:41
Postat av: Tilda

Tack så mycket :)

2010-09-03 @ 16:39:18
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0