blåser vindar ifrån förra sommarn

Hemma på solmark redan nu. Till och med för ett tag sen. Tänkte bli en grad brunare och snart snart göra nytta. Snart, när jag lyssnat tusen gånger till på winnerbäcks bästa för det känns som sommar då. Tusen gånger senare ska jag skriva turism-planering och ett helt exemplar uppsats om sånt som kallas sociolekter. Imorgon är det redovisning gånger två vilket jag har en viss åsikt om. två gånger för mycket.

Men sen är det faktiskt lov och det är helt klart bäst... även om det faktiskt måste få namnet andragradsekvation-typ-tjugo-sidor-matte-ush-fy-nej-nej... Men som man såklart tycker, lov är lov och lov är bäst!

Längtar till helgen, mer nu än jag gjorde igår, mest för att det börjar bli närmre nu. När det står lördag i almanackan står det något mer. Göteborg med två fina flickor!! Det känns tjusigt.

Tänkte såhär. tusen tusen tusen eller kanske tre till. Sen byter schemat innehåll.
3 fina. 1.2.3.
Lars Winnerbäck – Sen du var här
Lars Winnerbäck – Nån annan - Live
Håkan Hellström – Här Kommer Lyckan För Hundar Som Oss

SOOOOLGLAS. snart sommar igen...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

han är nog den finaste mannen jag vet. lars alltså...

2011-04-14 @ 22:25:49
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: tilda

han är åtminstone högt rankad... ;)

2011-04-15 @ 15:01:25
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0