tog så lång tid, orkar inte riva upp det

Korten från Kreta kom, vi ser så glada ut.
Jag blir så snygg när jag har fått lite färg.
Vi plockar svamp i skogen med andra par
Och vi går genom daggstänkta berg fallera
Varför faller vi aldrig i? Fallera
Bara lite i taget, våran lägenhet vi har precis lagt om golvet
Det tog så lång tid, jag orkar inte riva upp det.

Solen går ner nu, det är nästan helt mörkt.
Augusti ska bli brittsommar, brittsommar, höst
Jag älskar dig säger du tveksamt,
Varför är det ett frågetecken i din röst?
I min också, men jag skyller på dig
I min också, men jag skyller på dig

Jag har synat oss, genom ett stetoskop
När det kommer så nära, är det bara sådär
Jag har synat oss, genom ett stetoskop
När det kommer så nära, är det bara sådär
Säkert – Stetoskop



Kommentarer
Postat av: Anna

Säkert är för bäst alltså. Hennes texter är magiska. Och bilden, jättefin! Älskar ljuset. Och tacktack för en sån fin kommentar. Nu blev jag glad överallt!

2011-07-05 @ 20:47:51
URL: http://kreativitet.webblogg.se/
Postat av: tildajosefina

jajaja att hon är. hennes texter är exakta. iallafall precis denna iallafall nu. tack också, för att du säger så. och för en fin tillbakakommentar såklart!

2011-07-07 @ 23:01:03
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0