Du är rätt ung, jag är äldre än du, men du röker så jag skulle säga vi är plus minus noll.

Det var lördag och det vet väl de flesta vad det innebär, fast man vet ändå aldrig riktigt. Lördag som alltid har chans att bli något och som är bäst mest för att den inte kallas vardag. Min lördag som blev julklappsfunderingar i staden med henne och det är ju ganska svårt. Julklappar att hitta- lite för att man måste, lite för att man faktiskt vill.
Sedan hem och sova ihop lite ork och gå några steg runt på en väg för ännu mer ork. Sedan blev jag nog piggare och mamma köpte Säkert!'s gamla, så jag var ganska glad och jag kan ju nästan texterna redan. Hon sjunger så man ler fast på det sättet man ler åt problem, problem och bekymmer som låter roliga fast det är såklart att det inte är kul egentligen. Men åt andras bekymmer är det lättare att le. Himla fina texter för er som inte vet. Lite som jag tänker tänker hon, känns det som.
Sedan blev jag en tårta för att jag heter Tilda. som man vet köptes det ju en klänning som hette Ida för en vecka sedan och den behövde jag ju nu. Gräddpufftårta, fast egentligen bara Tårta.. för det börjar ju på T. 

Tack alla alla också. Ni som sagt att det som skrevs ihop var fint. ♥
Säkert!'s gamla

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hon sjunger så att problemen inte känns lika problematiska längre. Det känns lite fint.

2010-12-12 @ 19:06:08
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: tilda

så himla sant. Sjukt fina, söta, hemska (fast på ett fint sätt), knasiga och helt underbara sånger sjunger hon. lika bäst på svenska som på engelska oxo! :)

2010-12-12 @ 19:10:50
URL: http://thecircusandme.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag älskar också Säkert

Och bilden med kalasljusen i håret. Otroligt söt! :)

2010-12-12 @ 20:43:34
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: tilda

va kul! :) haha, tack i massor! kände mig nästan som en tårta.. :)

2010-12-12 @ 20:58:20
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0