Not really real

Något fint jag letat runt i stad,värld, land och rike efter är strumpisbyxor med hjärtan på. Jag såg sånna för första gången hos Emilio Cavallini (http://shop.emiliocavallini.com/product.php?productid=50&cat=0&page=1) och hela jag blev till ett léende. Det var mer än ett år sen nu (fast de finns fortfarande kvar). Min jakt efter liknande i Swealand började och fortsatte.. ända tills jag såg ett par på en skyltdocka på HM. Såklart va de slut i butik och efter en lång övervägning att smyga mig på provdockans strumpisar gick jag utan varken hjärtiga ben eller ett lèende på läpparna... Ungefär några veckor senare hade jag lyckan att se att de var tillbaka! Fantastiskt kan det gå ibland och nu hänger min dröm på väggen brevid tyllkjol och liten svart...  
 
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0