mer än vardag för en vecka

Bara en sista slitsam fredag innan en veckas vila som visst inte är så mycket vila men guud va underbart med lov! Klockan kanske går exakt lika fort men jag slipper i alla fall tvingas till vardag fast det är vardag då med. Jag ska göra allt till det bästa. Jag ska hoppa i sunkiga äckliga lövhögar bara för att känna att det är höst. Jag ska shoppa och fika med flickor man inte hinner se så ofta nu för tiden (om de har tid för mig nu..). Kanske mest för att ta måsten i första hand och för att man glömmer prioritera och kanske bara för att jag säger kanske hela tiden och inte vet alls. Sedan ska jag tvinga mig att ligga kvar och sova tills det verkligen kurrar frukost i magen och då ska jag äta de godaste frukostarna bara för att det är höstlov och det är underbart trots att hela världen är till hälften nere i en vattenpöl och trots att det bara är en veckas ledigt. Det allra bästa är att när lovet nästan är slut så är det som bäst för då ska jag bo på hotell och få skrika min kärlek till hans ord alldeles hest och sen ska jag tänka att rackans. Rackans alltså, vilket sjukt bra lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0