Håkan♥Jag

Hur glad man kan bli för saker finns ingen riktig gräns för. Tur e väl det tänkte jag och hoppade runt för att kora mamma till minutens snällaste och börja plugga låttexter. En sektionsplats som inte är världens bästa över huvud taget, men drömmen blev sanning. Håkan och jag. Jag och HÅKAN!! Den 6 November fylls scandinavium upp av halva stan och en liten (men såå betydelsefull) del av denna massa består av mannen som skriker vackrast om fula flickor, sorg, vännen med bil och om bortsprugna katter som ropar tillbaks. En annan del består av mig, just mig! Detta betyder att vi kommer att vara till och med nästan nära varandra och det är BÄSTbästBÄST!! Wabapaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0