depuis qu'elle avait huit ans

lov-lördags-afton. Faktiskt en bra grej. Idag är det sommar på riktigt, vad folk än säger och det är inte överskattat alls. Jag ska hinna tusen saker idag och jag tror fortfarande det är möjligt. Klockan är ju bara ett... sola vill jag. På altanen med håkan håkan håkan för att han kommer till nästan hemmaplan ikväll men jag är ine där... Fast det är klart, kvällen har andra fina planer att se fram emot så nog löser sig den sorgen ganska fort.

Även om håkanhåkanhåkan på altanen inte är håkanhåkanhåkan som är på riktigt så har jag ju biljetten bokad för sommaren och i fickan har jag husqvarna för en månad sedan då den staden blev jordens mittpunkt ungefär. Det kan man faktiskt leva på ett tag.

Det är påsk idag. I kvällens håkanstad stod en korvgubbe utklädd till kyckling. Skrek piiip pip pip och skrämde högre åldrar än barn. Bjöd på äckligt godis och sålde nog tyvärr inte fler korvar. Men påskliljorna i vägkanten, utanför butikerna och i de ränsade rabatterna är fina. Man är ju ledig på påsk med, och det är ju skönt. Så dagens slutsats: Påsk är bra. Ha alltså en galen, fin, glad och underbar påskafton ni fina. Oavsett om den tillbringas i håkandans, i ett uterum med vänner, över en kaffe i Italien eller precis där ni allra helst befinner er. Ja, fin påsk till er.

(weheartit)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, mina föräldrar hade Håkan som granne på ett Hotell i Örebro :)

2011-04-25 @ 12:25:18
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: lilla my

hahah gud vad jag störde mig på han där pippip gubben, jätteful och jobbig :)

2011-04-25 @ 16:13:47
Postat av: tilda

ÅÅÅh janette, hade jag varit dina föräldrar hade jag nog firat den dagen i år efter! :)



haha, han hade en gul plastdräkt i sopsäcksmaterial... jätteful och jobbig räcker knappt till ;)

2011-04-25 @ 17:18:03
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0