det var vackert men det såg jag först idag

Jag slarvade bort mig i tiden. Gick upp för tidigt, en och en halv timme. Jag kom på mig själv alldeles för sent för att kunna låtsas som ingenting alls. För sent för att fortsätta drömma. Gjorde pannkakor istället, för frukost hade jag inte hunnit äta ännu. Lång frukost, en hel timme med amerikanska pannkakakor att äta i soffan samtidigt som jag läste boken där de säger fina saker hela tiden. Norwegian wood. Den ska man helst läsa. Jag har en favoritmening i den. På sidan 35: Kizuki hade helt enkelt en osviktlig känsla för atmosfärer. Önskar någon hade sagt så om mig. Just för atmosfärer skulle jag vilja ha en osviktlig känsla faktiskt. Boken är 413 sidor lång, jag har bara kommit till 165 ännu så den finns fortfarande kvar. Den är av sorten man helst inte vill läsa ut egentligen. Bara för att känslan av att den har fortsättningen oklar, är så fin.
Idag leker vädret blåst. Helt fruktansvärt vad det blåser. Snart blir det nog soligare. Det är ju vår nu.



Igår var en bra dag. Jag kom att tänka på det idag.

Kommentarer
Postat av: William

Åhh, tack så himla mycket!

2011-04-07 @ 18:32:28
URL: http://willmanluno.blogg.se/
Postat av: Linnea

igår var en riktigt bra dag och fikan var riktigt mysig!

2011-04-07 @ 21:56:52
URL: http://linneabjarang.blogspot.com
Postat av: tilda

Jaa, linnea!! jättemysig :))

2011-04-08 @ 11:35:41
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0