tre trappor upp är det högsta han vet, kommer aldrig ta henne med till himmelen.

Idag är det onsdag och det kan man säga många gånger om. tills man tror sig veta precis vad det innebär. att det är onsdag. Idag var inte samma, inte precis bara onsdag. Inte heller särskilt märkvärdig. men inte vanlig som alltid. Det började med några få franska ord, bara kort, för sen skulle vi snurra i svettiga händer i en idrottshall. Det var dansdansdans och det kunde ju varit värre. Sanningsenligt var det faktiskt ganska kul. Snurrigt, svettigt och ganska kul.

Sedan kunde man vara glad åt lång rast som belöning. Lagom för ute-lunch bestämde vi. Sedan Engelska som var det tröttaste man kan se med öppna ögon. Öppna som stängdes lite och blev nästan svåra att öppna. så trötta. Sedan gick jag till biblioteket för att vänta in minuterna till nästa lektion. Läste i min just nu bästa bok och glömde tiden. Sprang de tre trappor upp som gör konditionen synlig utanpå. Förlåt för att jag kom lite sent. men ingen fara. okej pust ut.

Efter sånt var fika bestämd, med tre fina som vill göra några sommardagar med mig. Sådant ska planeras och bäst över äppelkaka, cheesecake eller smooothie. Bussen hemhem. Nu är onsdag snart slut. somnar nog lättast utan saga en kväll som ikväll. Somnar nästan nu. sov sött. fast först ska jag dricka té.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åhh, det kommer bli så bra så bra så bra! :D

2011-04-06 @ 21:45:49
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: lilla my

underbara flicka, jag blir så glad av det du skriver!

2011-04-06 @ 22:22:19
Postat av: tilda

ååååh till underbara flickorna ni! det kommer bli bästbästbäst beccus :))

2011-04-07 @ 11:26:43
URL: http://thecircusandme.blogg.se/
Postat av: Rebecca

svar: du är så himla söt du! om jag skulle designa mig själv hade jag haft brunt jättelångt hår och bruna ögon. det låter så mycket finare att skriva att man har bruna ögon nämligen.

om någon frågade mig om vägen till evighetens slut så hade jag antagligen varit jättetråkig och svarat att jag inte har en aning, och bara tyckt att personen var jätteknasig. fast sedan hade jag funderat jättemycket på det där och önskat att jag svarat något poetiskt och vackert. för ungefär så brukar jag göra.

jag ska absolut läsa de där böckerna, du och jag brukar ju ha ungefär samma smak :)

2011-04-07 @ 15:31:32
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: tilda

haha, bruna ögon och brunt jättelångt hår vill jag också ha, med tjock rak lugg. fint.

så hade jag nog också svarat, fast nej, mest troligt hade jag skrattat personen i ansiktet och sagt nåt flummigt som var minst lika oförståligt som frågan.

jag tror det med, att du skulle gilla dem. Vår smak är den bästa :)

2011-04-07 @ 15:40:49
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0