som du sa. jag minns allt du sa.

♦♦♦

hej. har inte sett dig på ett tag nu. Nästan längesen. Jag saknar dig ibland. Vet inte riktigt varför egentligen. Saknar den du skulle kunna vara. eller, det är kanske inte dig jag saknar egentligen. Platsen du skulle kunna få? men ärligt. Jag vet faktiskt inte.

Hejdu. När jag såg dig sist gick tiden så fort. Jag hann aldrig säga sanningen. Inte till dig i alla fall. Hann aldrig ens titta åt ditt håll ordentligt. Hann inte räkna ränderna på din tröja. Minns bara färgen. Blå.

Är du också här. Såklart. Som fallet, likt alltid. Tänkte på dig ibland. Utan att tänka på det egentligen, hur jag tänkte. Det var så det gick till bara. Glömde att det var till ingen nytta. tänkte och tänkte bara. Förstod nog aldrig hur det egentligen var. Med allt. Med dig. Med ingenting alls?

Solen skiner. det har du väl sett. Det luktar vår i luften och jaha ja luften luktar vår. Det är vår nu, förstår du?
Jag vet inte riktigt längre, ser inte skillnaden. De talade om färgnyanser och grader som förändras, men det känns ganska likt ändå. Tycker inte du också så? Att det är sig likt. Jag har inte ens färgat håret på länge. Allt är fortfarande samma. Som vanligt och som då. Som vad?

Men hej. Har inte sett dig sen sist. Det var verkligen inte igår. Man säger så när man vill berätta att man har saknat någon. Något. Inte igår. inte i förrgår och du. inte i förrförrförrgår heller. Inte ens då. Saknas någon? Du kanske inte märkte det, men jag sade det till dig. Det var inte igår. Så som man säger. Önskar att man sa. Aldrig någonsin sa. Sa men aldrig riktigt menade?

du.uppehåll är bra, men inte nog. Jag skulle hellre se en riktigt bra förklaring.

mvh.


det är lov och min tid tar ibland plats för att skriva texter. små och längre. brev till ingenting. skickar aldrig brev. men tycker om att få.

ingen skulle kanske förstå ett brev ändå.
folk skickar knappt brev längre. Men som tur är finns annat än folk ibland.
Jag sparar brev i lådor.





Kommentarer
Postat av: lilla my

vad duktig du är! <3

2011-04-25 @ 16:12:02
Postat av: tilda

dududu ♥

2011-04-25 @ 17:12:11
URL: http://thecircusandme.blogg.se/
Postat av: Rebecca

man borde skicka mer brev. det är så himla fint. någon gång ska jag skriva ett brev till dig. det vore fint.

2011-04-26 @ 22:43:32
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: tilda

jaaa :) vi kan bli brevvänner. :)

2011-04-27 @ 11:37:55
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0