så som studenten älskar att drömma. Jag vill att du.

april april. Himlen är blå och ärligt vårig. Luras inte med vinter mer. April och snart sommar om man kollar i framtiden. fredagsmys är den bästa reklamen nånsin förutom de första ipremgubbesreklamerna. Jag älskade dem, när han spelade gitarr och sjöng jobbiga sånger om var det gjorde ont. ååh va bra. Fast fredagsmysreklamen är bra med, mest för att den spelas just när man förbereder hela kroppen för en kväll i soffan med de mysiga. Ikväll ska jag bara mysa lite, men ändå. Det är fredag. Lov också.

Imorgon står favoritstaden på schemat. Nej. inte Paris, men i Sverige. Göteborg med två töser. Fina planer. På resten av lovet står inte så mycket ännu, mer än allt. Jag vill läsa, rita, shoppa, sova, träffas, lära mig andragradekvationer på två minuter, baka chokladkakor, äta chokladkakor och lyssna igenom alla spotifylistor för att jag hörde en faslig nyhet om att de ska bli sekundbegränsade snart. Låtarna och mina långa listor, man kommer bara få lyssna på sin favoritlåt fem gånger också. Usch vad de hittar på.

Jag älskar fina hemligheter. De som är ballonger fyllda med hallonsoda i magen. Trots att det såklart bara är i min mage, ens om jag avslöjar. För så särskilt är det verkligen inte. Men du. Det räcker bra för mig.

pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Nea

sv: Åh. Sant. Och kul hade vi. Ballongerna är kvar i mitt rum. Dem vill man ju inte slänga bort!

2011-04-16 @ 22:26:11
URL: http://nea-r.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0