And I dream your dream for you and now your dream is real

Alla hjärtans dag. Svenska hjärtan. Sockrade gélesöta eller våfflade med grädde eller på immiga rutor i bussen. Hjärtan. Alla de som känns. Alla de som glöms. Alla hjärtan och deras drömmar. Är denna dagen för dem. De hjärtan som drömmer. Blir alla hjärtans drömmar verkliga idag? Alla hjärtans dag. För hjärtan som inte längre drömmer. För de hjärtan som redan är i sin drömda verklighet. Sockrade av géle blir kvar för de andra.
Idag har jag en ny sång som är bäst i världen. En som är så så fin. Den är min hjärtiga sång idag. Allas hjärtan. mitt hjärta. Romeo And Juliet
sockersöta hjärtans drömmar översockras med sockerhjärtan. Så som alla hjärtans dag kan vara.

(klicka på bilden för källa)
Om man vill kan man lyssna på min bubblande kärlekslista också. Man kan få den av mig och lyssna på andras ord om kärlek. Deras ord är bäst en dag som idag... kärleksoda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Idag hoppas jag att alla hjärtans dag är till för de hjärtan som drömmer. För det är ju de som vill så väldigt mycket och som på något vis verkligen behöver ett annat hjärta som slår i takt. Och tänk va fint om alla hjärtans drömmar blev sanna idag. Då hade jag nog börjat gråta av lycka. <3

2011-02-14 @ 19:49:10
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: tilda

sötaste! då hade nog denna dagen varit helt knäpp. Galet knäpp. Fast på ett fint sätt. hjärtans sagor med lyckliga slut. ååh.

2011-02-14 @ 20:59:08
URL: http://thecircusandme.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv1: Jag tror att man ibland måste ha dåliga dagar, för annars märker man ju inte när de är riktigt bra :)



sv2: haha, jag och bloggen tackar så väldans mycket! ;)

2011-02-16 @ 20:54:42
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0