när du står ensam kvar på tå.

stå på tå.

På tå på tå på tå. Jag tycker verkligen att Lasse Winterdäck är en himmels skapelse och att han är bäst av alla. Men någon som gör honom så himla bra utan att vara honom är en flickröst som heter Sigvardsson. Lyssna här och få frysrys på armarna fast du sitter med filt. Jag älskar den verkligen. Speciellt just idag. Jag vet inte ens varför.

Varför älskar alla kladdkaka? Man undrar ibland eller antagligen undrar ingen annan än jag. Jag som bara undrar saker om kladdkaka och så undrar jag varför man inte säger saker. Saker som man ångrar att man inte säger samtidigt som man inte säger dem. Berätta varför.

Himmel är mitt favoritord tror jag. Andra vackra är socker. sång. tokkär. garderobsstädning. fläderblomma. hand. familj. pepparkorn.

Om man frågar mig vad jag gör på fritiden borde jag inte svara inget.
Jag borde svara allt.

När det blir vår kommer jag längta efter sommar. Fast egentligen tror jag bara att det är så. Jag kommer skylla på det. På våren. Jag kommer säga att det är sommaren jag längtar efter fast jag egentligen längtar efter dig. Jag kommer bli väldigt längtansfylld. Längtar efter sommar tror jag. Skyller på våren, ibland kanske på A-brunnarna. Jag borde enkelt skylla på dig.

Snart är jag större. Snart vet jag bättre.

Blommiga fötter som frös.

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: hahahha, gud vad liten man va! Har du användning för hur man målar fina hästar nu då? ;)

2011-02-05 @ 16:49:47
URL: http://linneabjarang.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag gillar din blogg. Jag gillar hur du skriver. Jag gillar att du har blommiga fötter och förstås namnet The circus and me. Fast allt det där gånger tolvtusennitton.



(<3)

2011-02-22 @ 19:59:53
URL: http://kreativitet.webblogg.se/
Postat av: tilda

tack anna, gånger tolvtusentjugofyra!

2011-02-22 @ 21:42:11
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0