And why are you not here with me doing crossword puzzles

vissa dagar flyger så fort förbi i allt som egentligen inte händer. Eller som händer, men inte är så mycket att tala om. I alla tankarna man tänker ryms många fler minuter än man kan tro, och när man lyssnat på hela sin längsta spotifylista från början till slut samtidigt som man nästan bara tänker, då förstår man. Tiden för funderan kan också flyga fort förbi. Men man förstår också, när man lyssnar på hela sin längsta, att det har man faktiskt tid för då man har lov. Sportlov så tid finns till lite vad man vill. Jag har bara lite lite planering för mina ledigdagar. Jag ska jobba ett kapitel matte som tagit tidiga bussen hem för många gånger. Råkade tänka "Göra tallinjer en annan gång" allt för ofta, och en annan gång får lov att bli mitt lov. Men annars ska jag helst bara göra lov av lovet genom att inte göra. Fast en saklig sak jag så skulle behöva ägna en dag till, är att fylla färg över mitt hår igen. Det var en halv evighet sedan frisören träffade mig och det syns i min tråkfärgade botten. Fy. Så hopphopphoppas att du har tid firsören.


helgen gick så fort. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0