They were singing a song for you. Well it seemed to be a song for you. The one I wanted to write for you.

måndag och mera måndag än på veckor. mest måndag. Vardag och allt ska fallas på plats. Men trots att jullov är underbarast finns det ändå något som är lite lite skönt med att det är måndag igen. Vanlig måndag. Kanske för att det blir lite mer dag av dagarna när någon annan organiserar dem. Det blir en omöjlighet att sova sönder en måndag eller att göra ingenting tills till och med det blir tjatigt. Kanske kommer jag inte ha tid till något jag egentligen vill nu när schemat är framme att följa, men det är ju okej ändå. Det man verkligen vill ha tid till är ju bara att ta tid till. Faktiskt.

Jag gillar vintern. Men vissa dagar gillar jag våren mer. Jag vet att det bara är Januari, inte ens halva har gått.. Men jag börjar längta efter vår... Denna är bra. mest på våren. fast egentligen mest alltid.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jaa, PS lycka till ikväll är ungefär hur fin som helst! Tack så himla mycket!

2011-01-12 @ 11:41:48
URL: http://drawadinosaur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0