la valse des monstres.

Idag var det visst lördag fast jag tvärsäkert vaknade i tron på söndag. Himla knäppt, men verkligen skönt ändå. En dag extra fast inte egentligen. Dessutom vet jag ju att lördagar är bättre än söndagar på många vis, så glad för lördag blev i alla fall jag.

Imorgon har jag en årfyllande syster så lite marängtårtsvisp var uppgiften som stod på mig. För att det visst är hennes favorit.

Sedan placerades julen i små plastlådor för att gömmas igen, ända tills nästa jul ska göras.

Och en mamma kom hem och visste precis rätt. Att om man köper Amelie till mig att titta på när man helst vill, helt utan särskild anledning. Då gör man en lördag bara bättre.
puss.♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

älskar den filmen, helt underbar! Vi har också den, och jag brukar plocka fram den när jag känner för det där impulsiva härliga i filmen. Helt enkelt bäst. Eller vad säger du? :)

2011-01-17 @ 20:50:21
URL: http://linneabjarang.blogspot.com
Postat av: tilda

färgerna, alla små hemliga lèenden, parismiljön, detaljerna, allt allt allt. Helt å hållet underbar är den!! :)

2011-01-18 @ 07:47:53
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0