summer. time time time

Idag fick jag jobba lagom till hemmasoltid. Har mest legat på gräs halva dagen. Ätit lite glass och funderat på nagellacksfärg. Tänkt på att nu är det sista dagarna innan sommarlov och de ska tas hand om för jag är inte riktigt sugen på lov ännu.

Mest av allt skulle jag nog varit sugen på lov om jag haft en massa planer. I alla fall fler planer än det nästan nollställda antalet jag har. Skulle så hemskt gärna åkt på festival. Helst Woodstock som var 1969 tror jag. Peace and Love hade också varit fint att längta till.

Woodstock-biljett är en fin lista baserad på drömmar. Inte bara music of 69' men himla bäst att sola till och att tänka på nagellacksfärg till såklart.


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0