Gud, när ska jag bli fridlyst. en ovanlig art förbjuden att såra. Sätt henne tillbaks där hon stod

Jag tror på att inget är som man tror. Jag tror verkligen på att ingenting någonsin kan förbestämmas. Jag tror också på att saker händer med mening. Sån är jag. Att allt allt allt har en mening. Anledningen till att saker händer kan ofta vara a-brunnar, minuter som går för fort, en glömska, en buss eller ingenting särskilt alls. Men det finns alltid en anledning, ibland är anledningen du. Så tror jag.
Idag har dagen varit tröttare än jag hoppas dagen i morgon blir. Jag har haft en sådär lite klumig dag känns det som. Vet inte varför, egentligen. Nej i själva verket så vet jag inte, men allt som har kunnat gå på något sätt har gått klumpigt. Sån som jag är, tänker jag direkt att jag måste råkat snudda vid a-brunnen vid cykelparkeringen, det är ju lätt till.
Trött och klumpig. låter hemskt, fast det var inte sanningen. Sanningen var faktiskt finare. Ja, åtminstånde lite finare. Även om jag önskar mig en mindre trött och klumpig dag i morgondsgspresent. Ja tack.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

låten som är rubriken är väldigt bra. lite btw sådär.



hoppas din dag imorgon blir bättre, fast det blir den säkert :)

2011-03-23 @ 20:15:36
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: tilda

säkert kan säga många passande rubriker till mina dagar :) det är hennes bästa låt tycker jag.

dagen igår var inte dålig egentligen. Men idag har mina fötter inte snuddat vid någon a-brunn iaf :)

2011-03-24 @ 12:11:19
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0