leter efter nåt att säga som kan ändra allt

ojojoj. de människor som sa att maj skulle bli tok-fullt är dags att hålla med nu. ojoj är förklaringen på känslan mest varenda dag. Även då man kryssar bort hela tiden känns det bara mer och mer kladdat i almanackan. Trötta blickar på datumplanering trots att jag börjat skriva med rosa text... men snart är det juni och sommar och det är det knäppaste och absolut bästa.
I morgon är min göra-allt-på-sista-dagen-dag. Då ska jag nog försöka säga hela ordet självdiciplin utan att halvvägs bara göra 1 eller 2 eller 44 saker innan.. precis så ska det bli...imorgon...

men hörrni... jag skulle behöva lite hjälp med tror jag.
Inte med att uttala s j ä l v d i c i p l i n, men med en annan grej som just nu blivit ganska viktig. Det heter PROJEKTARBETE... hmm.
snälla säg att någon har någon bra idé eller bara en helt dålig idé. bara nån.
Jag vet inte hur man gör riktigt. med att bara komma på nåt bra.


liten kyss:basiolum.
flera små kyssar: basioli.
deklination:n2


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åhh, du kan skriva en bok? :D :D

2011-05-12 @ 06:37:14
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, skriv en bok! Beccas idé låter asbra :D

2011-05-12 @ 12:41:57
Postat av: tildajosefina

hmmm.. har faktiskt funderat på just det, men känns lite smått omöjligt.. fast kanske ändå :) tack hörrni! :)

2011-05-12 @ 16:24:26
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0