Vattnet kokar, klockan tickar sakta och jag undrar

barocken eller antiken eller hundra ord om tiden däremellan. romantiken. Den där himla himla romantiken. Jag förstår den inte. men sången. Jag älskar den där sången. Kan räkna dagarna tills sommaren nu. På fingrarna. Försöker mest låta bli ändå. Att räkna. Lyssnar på sången istället. Jag älskar verkligen den där sången. Det är faktiskt lite ditt fel.

dagen har gått så långt nu att man kan räkna ut aktiviterna som bara blev av, när man ägnade sig åt ingenting alls. Har tittat på Håkan på Circus tre gånger nu och mormor säger att jag kommer tröttna. Hon vet inte att hon ljuger. Har målat klänningar att gifta sig i också. Jag tycker så mycker om ryggar. Ikväll ska jag bada. I vårt badrum står det omtanke och kärlek med små bokstäver på golvet. Jag kom på idag att det är fint. När jag somnar ikväll ska jag veta alla stycken ifrån tonsättarnas tider. jag försöker lova det. hej.

Kommentarer
Postat av: tuija

fiint inlägg:D

2011-05-30 @ 20:53:12
URL: http://tuija.blogg.se/
Postat av: tildajosefina

tack tuija! :)

2011-05-30 @ 21:03:05
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0