i vilket tempo slår era hjärtan

IDAG:

...låtsas jag ha en frisyr. i hemlighet är det en o-frisyr som trasslats upp i toft.

...ler jag för att en smygkik på provhögen på lärarrummets skrivbord sa bara bra saker. Vi stavade båda rätt till a n d r a g r a d s e k v a t i o n.

...ler jag en gång till och tänker en påhittad tanke som handlar om dig. Ungefär att det är precis som om du visste något speciellt om mig som jag inte har en aning om. Skulle gärna veta. Men påhitt såklart.

...struntar jag i hur många ränder det är på din tröja. Tänker inte räkna längre.


...Missar jag en buss för att jag tittade tillbaka två gånger. En gång mindre och jag hade kanske hunnit. En gång mindre och jag hade inte sett dig.

...tänker jag på hur knäppt det är att vissa kan intressera sig i bakelser och andra i tvättbjörnar och någon helt annan i solfångartekniken. Men det är ju bra såklart.

...Lyssnar jag på något ni också borde lyssna på för det blir så fint i tankarna då. Håkan Hellström – Way Out West 2010 s t a r t a    b i i i l e n   h u r r i c a n e.






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Idag tänkte jag på honom. Och det pirrade inte längre.

2011-05-04 @ 19:49:41
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: tildajosefina

åååh.

2011-05-04 @ 21:12:25
URL: http://thecircusandme.blogg.se/
Postat av: numera kallad karona blind....

du skriver så fint, alltid fint men lite extra fint idag så jag nästan ville gråta. nu åker jag till london, lovar att tänka på er. puss fina

2011-05-04 @ 22:51:38
Postat av: tildajosefina

Idag har jag och ingpling sagt ungefär åtta gånger var precis hur trist det är i korridoren när inte du kommer hoppandes! du är sååå snäll och såååååå fin karona. och nu är du i London och hoppas det ÄGER!!!! ps. puss

2011-05-05 @ 16:32:17
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0