ibland vill man inte gärna gå in

Idag är en fin dag. Man kunde gått utan klädda ben ifall man vågat chansa på solen. Vågar nog imorgon stället. Skolan sluatde så tidigt. Vi gick på föreställning och log rätt igenom. Tog hembussen. pratade mest om rulltårta och legohus med en fin fröken. Såklart blev jag så rulltårtssugen då och det var lillebror med när jag frågade. Så vi vispade ägg och tog ugnstiden tills den gräddats till picknick-perfektion...

Det var sommar på skogskullen som ligger någonstans ungefär på mitten av min bästa runda. Balansgångsbalett på en stock och kulturell historia om Ludvig solkung lite emellan. Imorgon ska jag ha sommarkläder.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åhh, jag såg nog allt hur du log igenom hela föreställningen.. ;)

2011-05-10 @ 07:10:34
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: tildajosefina

inte ens möjligt att låta bli... ;)

2011-05-10 @ 17:35:47
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0