du kan kalla det förnuft men aldrig sunt.

En morgon blev till middagstid till ljudet av små syskon som högljutt tvingade varandra att städa köket. Själv gömde jag tiden i en bok som alla säger ska vara bra och som visst är himla bra. Så att man helst skulle vilja läsa ut den direkt och som man defnitivt skulle läst ut direkt om det inte var för att man läste så sakta. Middagstid betydde pannkakor mest i ett försök att tysta de små som verkligen inte städade någon av dom, utan bara mest satt på golvet och kastade trattar på varandra. En liten uppgift att städa ett litet skåp i köket, sa pappa, så att de skulle slita sig ifrån televisionen ett tag. Vet inte om jag kan tacka honom för den idén och inte vet jag om skåpet är mer städat för att hälften av dess innehåll ligger utspritt på ett köksgolv...

Men pannkakor tystade för ett tag och sedan var ganska mycket av tystnaden kvar. Röran på golvet också, men inte riktigt mitt bekymmer...

Som man kan se har jag målat om Cirkusen lite och trixat ihop en ny header också.
Puss för det.



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jätte söt ny header! Men jag slits lite itu här. Tyckte ju så himla mycket om den gamla också. :S

2010-12-28 @ 16:29:21
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: tilda

tacktack! haha, tyckte nog jag blivit lite trött på den.. fast den kanske kommer tillbaka nån gång ;)

2010-12-28 @ 21:21:11
URL: http://thecircusandme.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: det kallas nog kärlek, men man önskar ibland att man slapp alla de jobbiga tankarna och bara kunde flyga runt på rosa fluffiga moln med fjärilar i magen :)

2010-12-30 @ 10:46:19
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0