I don't know but I can't let you go

fredag. i december dessutom. December och snart jul. Så nu kan alla mammor snart inse att de är en del av julstressen och alla andra kan äta sin (faktiskt äckliga) kalenderchoklad och räkna dagarna till den stämningsfyllda fridfyllda överfyllda julen. Men inte än, inte riktigt. än så länge bara december den tredje. och fredag dessutom. Fredag som ju är förlåtlig för allt för det är ju fredag. Fredag trots allt och chokladbollande syster i hela köket med min shal i smet och kokosdopp. Men som sagt fredag och jaja.
En tredjedel av världen är förskyld och snart har jag smittat ner en till tredjedel med mina hostattacker. Att december är en kall månad kan väl vara en orsak och att det ju brukar vara så, är ett annat svar. Nog får strumpbyxben skylla sig själva också, men lite synd kan man väl få tycka om sig själv. Trots fredag i december snart jul.

Because she can make a friday of this december day. Little Miss Li


Kommentarer
Postat av: Rebecca

fast jag gillar kalenderchoklad ändååå

2010-12-05 @ 16:16:51
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: tilda

haha, det får du göra :) jättegärna! Hur äcklig den än är ;)

2010-12-05 @ 17:45:54
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0