marsmallows and a wishlist ♥

marsmallows Marsmallows MArSmalLoWs MarSmalloWs.. skrevs hela sidan i mattens kollegieblock... Tills det inte fanns fler sätt att skriva det på och jag tyst smög iväg och åkte tidiga bussen hem.
För att torsdagsdagen kändes så meningslös och trött ville jag gärna hem. Hem för att önska till fler saker på min redan för långa önskelista. Just nu är det ungefär såhär den ser ut:

En sån här fin röd väska...

En provdocka som gärna får vara blommig.. som kan stå i mitt rum och mest vara bra att att, ungefär...

Blommiga Dr. Martens. Precis dom som just tagit slut i min storlek...

Hello Saferide's första skiva där nästan alla mina favoritlåtar ifrån denna hösten finns med. Kan inte förstå riktigt hur man ens kan göra en så bra skiva...

En prenumeration Elle-tidningar. För att jag älskar att där finns så många fina saker man vill ha...

En biljett till Håkan när han kommer till hemmaplan.. och någon att gå med som tycker han är lika bäst som jag tycker...

En vem ska trösta knyttet bok fast på engelska, för det är så himlans fina rim i de böckerna...


En stickad tröja som är lite för stor och gärna ser lite gammal ut. En sån som får en att tänka på fiskare i Frankrike eller på pippi på hennes julafton...

Och till sist- En Jul under Eiffeltornet! Det har snöat i Paris nu....

Det var lite av det viktigaste på min önskelisa... Vad önskar ni er?

Kommentarer
Postat av: Matilda

åh, dr martens, såna önskar jag mig med. och väskan är helt underbar! annars önskar jag mig inte mycket annat än att få flytta ihop med min pojkvän i januari.

2010-12-10 @ 10:55:57
URL: http://quietland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag önskar att jag kommer in på allt jag har sökt till jag ska börja nu i Januari.



Jag önskar mig en resa till Wien och att vi faktiskt kommer bila till Venedig för att åka gondol och promenera runt och se allting vackert.



Att det inte slet på håret så himla mycket när man färgar det så jag kan ha vilken hårfärg jag vill, när jag vill.



Och magiska superkrafter, men det är ju underförstått ;)

2010-12-10 @ 12:50:21
Postat av: tilda

ÅÅ så fint det lät, båda två!!

haha, Matilda..underförstått, men fruktansvärt bra att ha!

2010-12-10 @ 16:58:24
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0