Already my November

Å det är lov och all tid i världen ligger på golvet i ett rum som man kan städa om man vill. Himlen är mjölkvit och världen är omskakad av höst. Blandfärgade katter springer som vanligt över dränkta grusvägar och du har kattallergi. November är min månad, det har alltid varit så. Nu finns allt att göra men orken eller kanske lusten är borta. Fotografibunta med léenden som man kan känna spänningen av. In i album och kom ihåg att det var bättre förr.
Ljuden som hörs är regn och bilar och bara lite men de tystnar aldrig och det är väl så att vi vet det nu. Vi kan klockan och ganska snart är skolan slut och då var det väl bättre förr ändå. Tänk när jag blir stor och kan göra precis som jag vill. Tänk om det är precis lika bra som på korten då. För då var allt vårt slit värdefullt ändå. Då kan vi sjunga med i sångerna för då är vi en del av stora världen. Tänk när jag blir stor. I november blir jag lite större.

November, Laleh

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: åh tack, jag är svag för väskor som denna! Spana runt i massor av secondhand butiker och olika loppmarknader, jag lovar att du hittar din perfekta väska någonstans !

förresten så är din blogg jättesöt, ha en fin vecka!

2010-11-01 @ 17:14:36
URL: http://linndajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, ja de ska jag!! å tack tillbaka ;)

2010-11-01 @ 17:24:01
Postat av: emma

Heej! fin blogg. allt bra med dig ?

2010-11-01 @ 21:40:26
URL: http://loveinone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0