På radion sjunger nån nu om hur mycket hon vill ha din kärlek. fast jag skriver om nåt annat

Sovmorgon och skönt fast det inte går att sova ändå. Sätta igång i-tunes för det är skönt att inte göra nåt förutom att försöka förstå alla texter och låtsas att man levt så länge som dem. Nästan somna, fast bara nästan och sedan helgfrukost fast det är torsdag. Men det är ju lov, ju. Rosa sked i yoghurten fint till farmors turkosa morgonrock och en grapefrukt. Rödrosaorange ungefär. Himla underbara morgon!


Morgonmys och kanske sova lite till. Sedan tänktes tanken på springrunda och så blev det. En tia i skon som önskade tur eller bara ville göra mig tio kronor rikare. Nästan morgon fortfarande och kall luft. Sedan ducha och måste bara testa hur äpple smakar att äta i duchen. Ganska gott.

Sedan det som skulle göras och det var många sidor men boken tog slut och den var ju till och med bra. Mysfrys läsning på altanen. Två halsdukar och två filtar och så jag.


Himlen var lika kall som mina fötter efter ett tag, men duktigt läste jag klart och sen åt jag tigerkaka som var mer chokladig än ljus. Jättegott fast jag tycker tvärtom är godare.

Puss på torsdag♥



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Så fint! Vad va det för bok du läste? Det är så mysigt om man kan sitta på en altan och klä på sig varmt och dricka te och läsa bok. Sånt gillas :)

2010-11-15 @ 19:00:36
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: tilda

Jag läste två böcker den dan.. To kill a Mokingbird för skolan bestämde den och sedan den glömda trädgården, som jag bara brecis börjat läsa men den verkar jättemysig! :)

2010-11-15 @ 21:05:50
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0