We all have things to do

Nu var det ju så att det man inte gjorde då får man göra nu. Det visste jag väl, men det kändes lättare att få det gjort imorgon imorgon imorgon. Imorgon är det prov och morgondagen efter det också. Det är så mycket att tänka på att man nästan glömmer att dagarna går och sedan är det prov prov prov inlämning inlämning och redovisning. Kanske är det skönt att dagarna försvinner fort för då är det snart en sanning att julen nästan är här. Kanske gör det inte allt om proven går lite sisådär fast kanske gör det ganska mycket ändå... Men det funkar ju trots allt, bara man äter pizza på den längre lunchrasten någon gång eller så. Så att hela skåpet luktar pizza när man öppnar bara för att vi satt kvar tills alla andras lunchraster avslutats. Bara för att det var ganska mysigt en onsdag som visst var redan onsdag, snart torsdag. Sedan fredag och dagarna går. Sedan blir det mörkare och kallare och mungipor torkar ut av trötta meningsböjningar och all vinter som sakta kommer. Men det var ju ändå tur att man kan säga att snart. Snart kommer sanningen om julen.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

du skriver så vackert så jag gråter inombords, av lycka och igenkänning.

2010-11-10 @ 20:46:05
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: Tilda

Men lilla fröken. Det var ju så jag menade till dig! av någon väldigt konstig anledning kan ja bli lycklig när jag läser hos dig med. fast jag borde bli arg för att jag känner så som du ;) Kram på daj

2010-11-10 @ 21:00:12
URL: http://thecircusandme.blogg.se/
Postat av: Ingrid den odugliga

nu har jag min paus i mitt matte pluggande och min hjärna är typ mos av alla jävla variationsbredder och övre kvartiler. Just nu är jag lika med nedre kvartilen för jag orkar inte mer och jag har 4 sidor kvar. Längtar till ikv, längtar till imon för ikv ska jag se på film och imon ska jag träffa dig :)p&k<3

2010-11-14 @ 15:13:34
Postat av: tilda

haha, söta o-odugliga du! GUUd va det är knäppt de här kapitlet och de vill verkligen begrava oss i de nedersta av alla kvartiler! Längtar inte tills imån för då har vi italienska men längtar tills imån för då ska jag träffa dig oxo ;)puss<3

2010-11-14 @ 16:17:49
URL: http://thecircusandme.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vad är det du pluggar för något?

Det låter himla fint hur som helst.

2010-11-15 @ 19:04:23
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: tilda

går år nr. 2 på gmnasiet, samhäll språk :) Inte roligaste hela tiden men passar mig ganska bra.. ;)

2010-11-15 @ 21:03:48
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0