I look through my window so bright

april nummer 13. Snart är det lov, men inte ännu. Först ska jag förstå boken jag inte läst. Det är en konst. Imorgon är det prov.

Onsdagar är en bra dag mitt i veckan. Ofta i alla fall. Idag, ja, väldigt bra faktiskt. Någon som du skulle aldrig klara av att inse varför. Du låtsas inte om. Precis så som jag också gör. Låtsas inte om. Fast du klarar nog av det bra egentligen, klarar bra av att inse. Bara låtsas inte om.

Dans i huvet. Sedan sena bussen hem, det var en buss som gick till ett nästan tomt hus. Ensam hemma med lillebror. en lillebror och tre alternativ.

1. makaroner
2. macka
3. pannkakstårta.

jag röstar för nr. 3. Du med. Pannkakstårta och dans till iggy pop alldeles för högt och nästan brända pannkakor. Ingen av oss kan vända utan att de går sönder. Men vi kan äta dom ändå. Precis alla med hål i mitten.
Nu: lord of the flies. Jag ska förstå nu. Verkligen.

Hejhejhej. och om du inte har några hemligheter att tvingas förstå kan du lyssna på en onsdags bästa sånger. Puss för världssamfundet.
Iggy Pop – The Passenger
Chris De Burgh – A Spaceman Came Travelling
Simon & Garfunkel – The Sound Of Silence

ahlalala lalalala ahlalala ah la
bilderna är såklart inte mina. De kommer från we heart it. Tack för lånet.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åhh, jag vill också ha pannkakstårta :D fast jag har firat min onsdagskväll med sm-guld, känns helt okej fint det också.

2011-04-13 @ 21:56:46
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: tilda

SM-guldpappan kom hem och var jätteglad igår. Då tänkte jag på att du också var glad och då blev jag också gladare :) fiint!

2011-04-14 @ 11:41:28
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0