cherry blossom girl

solglasfredag. sista dagen på en solglasvecka. Snart borde solen tagit slut. Jag lärde mig inte så mycket idag, kanske ingenting alls, men jag hade ganska kul. Har gjort trasselkramar med fransyskorna, med avbrott för vårvisor i språksalen. Har ätit en favoritkaka i cafeet som är favoritkaka fortfarande fast jag ätit säkert hundra. Har glömt datorn hemma utan att ens sakna, nästan. Har solat med solglas på skolbänkarna. Har blivit trött av att skratta. Har läst mera i den boken jag lånade igår. En ny bästa bok ungefär. Man kan ju tro jag gillar alla böcker jag läser, men det är nog bara det att jag råkat gilla de tre senaste väldigt väldigt mycket. Turen för mig. Just kids, läs den sen!


I don't want to be shy
Can't stand it anymore
I just want to say 'Hi'
To the one I love
Cherry blossom girl



Kommentarer
Postat av: William

Air är så bra...

2011-05-01 @ 01:44:17
URL: http://willmanluno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0