I klassrummet med vattenkammat hår och försökte komma ihåg alla orden

Förlängda attgöralistor växer sig längre. Det är bara mitt fel. Dessutom är det bara kag som kan göra dem kortare. Kanske genom att kolla vad som står på, istället för att skriva nya med ännu fler avkryssningsbara punkter. Prov i ett språk som inte längre talas men som jag lär mig ändå. Inlämning av ett arbete som ops.. inte ens är halvfärdigt. Teaterhistoria, fransk grammatik och matimatiska linjer som korsas över. Jag längtar tills jag får veta vad allt skulle vara bra för.
Igår var det bara onsdag. Onsdagar som heter bara kan man lätt göra om till mer onsdag. Mest onsdag. Onsdag som var kanske den bästa. Mitt i en vecka av attgöra passade filmmys och kladkakskväll med flickorna andranamn, verkligen bättre än nånsin. Så bra att det inte alls gör någonting om en torsdag som kommer efter får heta bara torsdag. Det är februari nu och vindarna blåser. fast inte riktigt lika kallt.

Mest för att jag gillar att säga marsmellows. ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag tror att jag kollar din cirkus nästan för många gånger per dag. men jag kan inte låta bli. den är så fin och så väldigt du. :)

2011-02-04 @ 20:02:12
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: tilda

tack så söt! du vill inte veta hur många gånger jag kollar uppdatering hos dig med.. :)

2011-02-04 @ 21:14:34
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0