You should have known by now you were on my list

idag packar jag. För jag ska åka bort. Jag ska åka skidor eller bräda. Jag har inte bestämt än. Gör avkryssningar på listor för jag är en listmänniska. Skriver listor hela tiden. På allt om allt. Sedan kryssar jag av eller inte. En avkryssad lista är så skönt på nåt vis. Som att man lyckats göra allt man ska och vet att inget glömts. Oftast blir listorna inte avkryssade. Egentligen är sanningen sådan. Men idag packar jag och packlistor är så tacksamma för de är lätta att följa. 8 par trosor och underställ och åkabilkläder... inga funderingar mer än vilken pyamas som är favorit. Bara några punkter som tynger ner... en uppsats på enelska som ska handla om varför man ska hjälpa fattiga. Jag ska låta engagerad fast jag för bara en timme sedan gick i mataffären och skakade på huvudet när de frågade om jag kunde skänka pengar till andra världar. Egentligen borde man ju, men det stod inte på dagens lista. Kanske någon annan tid.
Jag ska åka i backar, backa in i granar och dricka varm choklad med grädde hela veckan. Att skriva kommer jag inte ha tid till. Men jag tänkte så här: Ni som faktiskt läser mina ord kan få någon annans ord medan jag är borta. En lista med söta människors musik: tralala lilla molntuss. puss
Annars. Tja, ha det fint så hörs vi när jag kommer hem igen.

bilder. Pusspuss på det. ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha det så himla bra och åk lite skidor åt mig också! Puuusss

2011-02-05 @ 17:27:34
URL: http://linneabjarang.blogspot.com
Postat av: Rebecca

goding :) ha det alldeles fantastiskt bra :)



sv: han sa inte alls så, och den där historian är så konstigt knäpp men jag blev glad ändå för i mitt huvud riktas det mesta mot honom :)

2011-02-05 @ 18:39:50
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: sandra-en bra blogg!!

mysiga bilder! :)

2011-02-05 @ 19:43:09
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ha det bättre än bäst!!!! och glöm inte tummarna om du åker bräda ;) <33

2011-02-06 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0