Cause I love the exercise and morningbreeze

Studiedagsledighet en tisdag, och det måste vara det bästa som kan hända en tisdag kändes det som när man vaknade utvilad gånger nästan tusen..

Min favoritfrulle mannagrynsgröt och till och med sylthjärta fanns det tid för. I ett försök att läsa tidningen åt jag utan att någon annan var vaken i huset. Det var grammisar som jag fastnade vid, sedan kom jag inte längre. Jag är inte så bra på att läsa tidningen. Gör det faktiskt aldrig. Förutom om det står om Håkan som vunnit gånger tre eller om det är studiedag en tisdag.. eller om det är både och, samtidigt..

Vädret var för tråkigt att prata om. Man såg inte ens lite långt alls. Bara helt vitt så himmel och den sista snön smälte ihop. Jag kom på att isen smälter nu så det är kanske bara därför. Att isen smälter tyckte jag var bra för då kunde jag springa första rundan för i år, och jag som inte tränat på hela vintern! Men Oj vad jag tycker om att springa egentligen..

Jag beställde ett litet paket till mig själv för nån dag sen, som kanske hade en chans att komma redan idag. Efter tre tittar i brevlådan och ingen post alls blev jag lite otålig. Ugefär klockan halv tre tittade jag igen och tänkte att på fjärde ska det ske.. Men nej, där låg bara ett räkningskuvert och Sköna Hem... Imorgon kanske..
Men ganska bra dag ändå... Puss♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Paris och jag och han ska bli ett en dag.

2011-01-19 @ 20:33:31
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: tilda

tänk att jag vet du har rätt! ♥

2011-01-19 @ 20:40:19
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0