clownerna har gått från jobbet nu

solsystemets modeblogerskor ber om ursäkt för sin dåliga uppdatering.

Jag skriver inte heller lika långa ord här längre. Lite för att jag försöker ta sommar. mellan jobbtimmarna och regnskurarna. men mest för att jag inte vet vad orden ska handla om, något som de inte redan handlat om. jag tror ni förstår.

Jag tror jag saknar 1 2 3 4 5 saker och kan inte göra något åt det. Jag vill möblera om och smaka nya smaker. eller bara dansa i trilliga skor. kanske byta plats på byrån igen.

jag är lite löjlig så jag flyttar. till en annan adress. åttondel. Ifall ni vill läsa så får ni. Kanske fortsätter jag skriva här med. Kanske säger jag till er då. Kanske är cirkusen slut nu. mest troligt.

puss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag kommer sakna cirkusen! puss

2011-07-17 @ 23:03:27
URL: http://johannaviolah.blogg.se/
Postat av: Rebecca

orden försvinner ibland. sen kommer de tillbaka. och så försvinner de igen. lite knas egentligen.



jag ska följa din åttondel hela tiden. bara så du vet.

2011-07-17 @ 23:31:58
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Så spännande med ny blogg. :)

Gör jag allt det där?

Fast jag tycker inte att du ska klippa dig. Nog för att jag tycker att man ska prova nya saker så mycket man bara kan men om jag kunde så skulle jag ha långt lockigt hår. Istället har jag kort och spikrakt. Det finns bara inget tålamod hos mig till att spara.

Jag kommer absolut kika in på din nya blogg.

Sorry att jag är så glappig med kommenterandet men jag tittar olika bloggar i perioder och vissa perioder tittar jag inget alls. Då blir det lätt lite så. :S

2011-07-18 @ 09:51:13
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Söt sommarbild :) och fin blogg!



Hälsa gärna på i min blogg där det bjuds på humor, stand up, muscicerande och andra roligheter från min vardag :)

http://www.aglepta.blogspot.com

2011-08-12 @ 18:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0