hällande regn

Det regnar och jag bakar fula gula macarons. Mest ångrar jag att jag ens började göra dem. Det regnar och åskar lite, så strömmen går fram och tillbaka. Ifall det gör så hos dig med, då ska du lyssna på det Här. Man blir frysig av hur mysigt. Väder för disney-videoband är det. Men det går ju inte, för strömmen åker bara fram och tillbaka.

som på midsommar regnar det. Då när hon som farit till Frankrike var hemma och flätade länge så jag hann måla med bläck. det regnar nästan alltid på midsommar.


Kommentarer
Postat av: lilla my

åhhhhhhhhhhhh vad jag saknar dig, kommer krama ihjäl dig när jag kommer hem!! det är det första jag ska göra.

2011-07-04 @ 13:24:05
Postat av: lilla my

åhhhhhhhhhhhh vad jag saknar dig, kommer krama ihjäl dig när jag kommer hem!! det är det första jag ska göra.

2011-07-04 @ 13:24:41
Postat av: Tildajosefina

Åååååååh jag verkligen måste måste måste prata med dig! Så mycket så du fattar inte... Puss

2011-07-04 @ 22:01:33
URL: http:// thecircusandme.blogg.se/
Postat av: Nea

åh så fint. åh!

Du får även mörka kvällar att låta fina, på nåt sätt.

Finns något magiskt över dina inlägg. Och över dina bilder också.

2011-07-05 @ 03:38:41
URL: http://nea-r.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0