cherry red

sommaren är på mitten ungefär. Jag jobbar lagom och äter blåbärspaj med fina flickor om kvällen. Igår, vi tränade hårt för att det nog behövdes och idag känns det lite. I låren och precis bakom. Det är mysigt med onsdagar som fungerar bara så. Spring, mys och blåbärspaj.

Idag. Cyklade till mitt jobb. Förbi tiden mellan frukost och lunch. Förbi en brevlåda som det stod Ingen på.

Trefingrar-gamla pojken, i familjen där jag tillbringar mina jobbdagar, är kär i en flicka. Mest för att hon gråter när hon äter sallad. Det tycker jag är fint av honom.

Det är sol och ganska tomt hemma nu. Man kan läsa underbara Sputnik älskling och äta körsbär. Ifall man vill alltså. Andra hoppar tvåhundra sitthopp på studsmattan.

Finflickan ringde hem idag. 21 dagar tills hon är hemma och jag var tvungen att veta precis, fast hon ju skulle ha bara cyklat in i min dag och överraskat egentligen. Nu ska jag räkna ner för jag tror jag skulle behöva henne nu snart. så väldigt snart egentligen.


Ida Maria – Cherry Red



Kommentarer
Postat av: lilla my

<3

2011-07-08 @ 10:06:11
Postat av: Jessica

Åh, den låten är så festligt fin!

2011-07-09 @ 21:08:19
URL: http://litesocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0