för jag har inte sett nån som dig, än.

Sommarlov nu. Kan inte riktigt förklara känslan. Mellan klasspizza, rektorsvälsignelse och jordgubbstårta ligger alla delar lite skevt på nåt vis. Vet inte om jag vill lov riktigt ännu, samtidigt som det är vad jag mest av allt vill.

Lov är som evigheter innan de börjar. Vintergatan har inget slut och augusti finns kanske inte på riktigt? Så knäppa tankar får lättare för sig helknäppa saker. himla sommarlovkänsla.

Idag fyller storebror år. Grattis Fabian. Jag gav honom äran att köra mig till bussen för jag var tok-sen. Så tok-tok-sen att han fick ännu mer ära att köra in mig till skolan. Grattisgrattis Fabian!


ska ni göra något att längta till i sommar?





Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag önskar verkligen att jag skulle göra något att längta till i sommar. Men jag har gjort en liten lista över saker jag vill ha fått ut när sommaren är över. Jobba en månad ska jag göra. sen är det någon veckas ledighet innan skolan börjar igen.

Ska bli spännande att se vad hösten har att bjuda på.

2011-06-15 @ 18:59:03
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: tildajosefina

det är bra med listor att få gjort under den delen av sommaren man faktiskt äger lite tid. Så ska jag nog också göra!

2011-06-15 @ 22:22:17
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0