okey. streets are safe now

det är fria dagar. man kan döpa dem till vad man vill.

Franska ynglingar delar stan med oss nu. Det är något fint med det. Deras ögon på bara bilskyltar och vanliga hej gör att man ser det som bara är vardagstrist, som något finare. Gick ner till småbåtshamnen, för allra allra första gången. Den som tillochmed syns från bussen.


k u l l e r s t e n s g a t a.

t e g e l v ä g g+ b a r n.

som sagt. fria dagar. ritar cyklar och åker buss. lyssnar igenom en väns väns fina lånelåt-spellista. Den finaste låten att göra på svenska är orginal på engelska. jämt upp för båda är helt underbara.

Ani Difranco – You Had Time
Lars Winnerbäck – Du hade tid - Live



Kommentarer
Postat av: Jeanette

ritar cyklar och åker buss. hur kan något så enkelt låta så magiskt?

Du kan väl visa cyklarna sen? pretty please! :)

2011-06-18 @ 16:24:38
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: tildajosefina

lite magiskt var det för jag brukar inte ha tiden att sätta cyklar på papper, och att åka buss är något jag tycker är himla fint. då har jag tid att skriva.

när de hamnat i kameran, jag lovar att du ska få se dem då, cyklarna. :)

2011-06-18 @ 19:15:01
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0