uppsnärjd i det blå.

Min fransyska är mitt schema numera och det är mest mysigt. Vi tittar på film på franska, äter frukost på franska och ska snart dansa midsommardans på franska.
Vi missförstår och jag nickar som om jag förstod verkligen allt, men egentligen gör jag ju inte det. Hon berättar att i hennes land är det olikt och jag säger att det låter väldigt konstigt, men hon tycker tvärtom för de äter inte alls likadan vaniljyoghurt till frukost.

Igår var det Götet med Liseberg, Haga och så. På gatorna letade franska fluff efter street-stail och hittade finaste pojkarna med stickade tröjor och brunlockigt hår. ååh ungefär i en timme efter.


På lisse åkte jag såklart Atmosfear med några andra som tivngade sig att våga. Den var knäppt läskig innan man visste, men ganska kul när man befann sig mitt i hastigheten. Tappade andan och tiden, på ett oförklarligt men ganska underbart sätt.

mest så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0