life is a mystery

idag föll vinter över våren som just precis för några dagar sedan faktiskt fanns. Det kändes grått. Men den smälter igen. Våren kommer alltid. Så som sol alltid kommer efter regn. Så som min pappa säger alldeles för ofta. Det är bara en tidsfråga. Tiden kvar till våren fylls upp med snö. Så så så så kallt.
Jag fryser lite och räknar tiden som finns kvar att dela upp. En del till boken på engelska, en del till att städa skrivbordet, en del till landskapsträning, en del till funderan över tiden och en del tid- tillåten att förlora på något som kallas inget särskilt. Kanske lite för musik att lyssna texten till. Idag älskar jag gammalt. Vet aldrig varför jag kan lyssna på vissa sånger bara vissa dagar. Ifall ni vill lyssna på min snö utanför mina fönster där jag sitter innanför:
Iggy Pop – The Passenger
David Bowie – Life On Mars?
Nena – 99 Luftballons

jag hade vårklänning idag. det är ju faktiskt mars. pussar♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhopplingonsnopp, idag har jag varit på flumhumör ända sedan jag kom hem men det var nog bara för att jag var så trött! Pussmolusk<3

2011-03-09 @ 21:28:13
Postat av: lilla my

föregående kommentar är från lilla my men det behövde nog inte veta för att förstå eller hur :)?

2011-03-09 @ 21:28:52
Postat av: tilda

haha, du e la goaste pluppen i världshistorien! men du. speglar tillbaka din pussmolusk för den va äcklig ♥

2011-03-10 @ 17:42:47
URL: http://thecircusandme.blogg.se/
Postat av: lilla my

ahaha du e la den roligaste pussmolusken någonsin i världshistorien ;) (vi vet båda två att jag gillar att vara äcklig..ibland.) godnatt! ses imon!

2011-03-10 @ 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0