I wanna be the one to walk in the sun

solen lyser och den lyser och den skiner. vårverklighet. Idag är det ensiffrigt med dagar tills en kille kommer till Huskvarna för att sjunga sånger. Jag älskar det. Han heter Håkan och är min favorit mest hela tiden. Speciellt när han är nära och när det faktiskt bara är nio dagar kvar.
Jag har en idé: min topp med de fem finaste av sånger som andra gjort till deras. Så de blivit nästan deras, för att de gör dem så bra. Mina 5 favorit-covers helt enkelt. sockertoppen:
1. Russian Red – Girls Just Want To Have Fun
2. Hellsongs – We're Not Gonna Take It
3. Anna + Idde – Bröllopsdag
4. Vulgar Pang – Games Without Frontiers
5. Annika Norlin – Åkej

Har du någon bästa sång gjord av någon annan? Puss



Kommentarer
Postat av: Rebecca

kom ihåg mig med elin sigvardsson är ju nästan lika bra som originalet, nästan :)

2011-03-16 @ 18:13:29
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: tilda

vet du jag skrev med den först.. sen försvann den.. jag tycker den är bäst på vintern, och lasses på sommaren :) så tycker nog jag..

2011-03-16 @ 18:46:54
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0