Talk about life And we’ll talk about death And we dance in the living room. You tell me secrets I actually keep

Idag är det en dag jag hade straffats för vid glömska. Nej, man får inte glömma viktiga dagar. Såklart jag inte glömde heller! Inte dagar då fina vännen fyller vuxensiffran. 18 åååår. Lilla flickan är stor nu. Större än mig och vuxen tillochmed, jag bara barn ett tag till. Jag önskar verkligen denna vackra varelse en underbar fortsättning på viktigaste tisdagen i veckan!

plingpuss!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad söt du är!!!tack så jättemkt :D älskar dig <3

2011-03-22 @ 21:46:03
Postat av: tilda

varsi varsi my loove ♥

2011-03-23 @ 15:20:55
URL: http://thecircusandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0