så jag väntar. om tiden vill ifatt.

proppad helg gör snabbare måndag av tiden. Speciellt då en timma helg bara försvann. Hade jag bestämt när tiden skulle försvinna hade jag valt tisdag. Den dagen är så lång ändå, jag lovar att ingen skulle märkt om en liten bit försvann. Men vissa saker är inte mina att bestämma. Kanske hade någon annan bättre argument för att söndagen fick bli kortare.
Proppad helg var mest av allt kändes det som. Med bra sorts allt. Igår räddade jag sommaren till exempel. Intervju som mest var bullar och prat om stället där jag bor, det gjorde både min söndag och min kommande sommar lite mer meningsfylld. Tjoo. ja faktiskt.
Och nu är det måndag och jag kan äntligen äntligen andas ut sådär lungt och långsamt som folk säger att man ska. Jag skrev ett uppskjutet (högt långt brett uppskjutet) prov i eftermiddags. Nu är ögonen helst stängda i trötthet och all lokig jag ibland lyckas tänka fram är i läget lite svårnådd. Allt det logiska tog slut med provet, men skönt som tusan att jag kan kryssa av och kanske någon gång komma i fas. Någon gång, kanske då den försvunna timmen kommer tillbaka...

1+1. vet du vad det blir?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh, den bilden gillar jag massa. och 1+1 blir 1, eller, det är det som är meningen i vart fall :)

2011-03-28 @ 18:10:34
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: tilda

jag me :) fast den e ju inte min... haha, du har ju svåraste gymnasiematten så jag litar på dig ;)

2011-03-28 @ 19:11:01
URL: http://thecircusandme.blogg.se/
Postat av: Nea

åh så fin bild.

2011-03-29 @ 22:06:31
URL: http://nea-r.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0