hennes röst som om den var under vatten

det är en regnig höstdag mitt i våren.
Himlen regnar och på engelskan fryser armarna när den handlar om boken vi läser. På engelskan berättar Sir om meningen bakom orden och han berättar sagan så att jag fryser. Man behöver inte ens läsa boken, han berättar så bra. Boken vi läser är lite hemsk. Den handlar om verkligheten.
Efter engelskan fortsatte frysandet och vi tittade på barnsliga filmer nere i bibliotekets källare. Nästan ända till slutet hann vi titta, så lång var rasten.
Teater som handlade om sådana som oss, så som vi lever våra liv på samma sätt som andra. Det var det den handlade om. om sådana som oss.
Nu är klockan mer än då. Det regnar fortfarande i hösten som är mitt i våren. Jag har massor med måste måste måste göra. Bäst att jag gör nu.

god kväll.
(i bilden finns en sång. som jag lyssnade på precis. fin är den.)

Kommentarer
Postat av: lillamy

det här var jättefint, precis som du. Puss lotsoflove<3

2011-04-03 @ 00:00:03
Postat av: hello

:))) ochsomdusåklart! loove

2011-04-03 @ 09:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0